مجموعه کاری ما دارای 3 بخش مختلف است که هر کدام مشتریان خاص خودش را دارد و شماره نلفنهای ایشان نیز را داریم. تجربه کرده ایم که وقتی منشی تلفنی را برای انتخاب گروه پاسخگویی در ابتدای مکالمه فعال می کنیم، مشتریان رضایت ندارند و تمایل دارند که مستقیم به بخش مورد نظرشان متصل شوند.
راهنمایی میخواستم که چگونه بتوانیم لیستهایی در حدود 5000 شماره را به سیستم معرفی کنیم تا وقتی هر کدام که تماس میگیرند، به گروه پاسخگوی مورد نظرشان بصورت مستقیم متصل شوند؟ اگر شماره تماس گیرنده در لیست فوق نبود به همان روال سابق به IVR هدایت شود.
از طریق تعریف تعریف مسیر ورودی این کار را برای چند شماره با تعریف User DIDs انجام داده ام و مشاهده کرده ام که از طریق Bulk DID میتوان چندین قانون ورودی را بصورت اکسل تعریف کرد. احتمال دادم که شاید بتوانیم در جایی 2 یا 3 لیست از شماره ها را به سیستم معرفی کنیم و برای هر لیست قانون خودش را بنویسیم. نه اینکه برای تک تک شماره ها قانون ورودی معرفی کنیم.
ما از نرم افزار (Voiz ver 4.0.0-5) استفاده میکنیم و ماجول کال سنتر را نصب نداریم.