سلام به همه اساتید و بزرگواران،
یک ایزابل نصب و تنظیم نموده ام، تمامی تماس های ورودی بعد از گذشت یک مسیر از IVR های مختلف و در صورت انتخاب کاربر به یک صف پشتیبانی ختم می شود که بصورت RingAll تنظیم شده است. این موضوع بصورت کاملا دقیق کار می کند. از طرفی کارفرما می خواهد که تماس گیرنده در صورت دونستن داخلی نفرات بتواند با ایشان تماس بگیرد.
حال دو سوال پیش می آید:
اول : نفر پشتیبانی از کجا متوجه شود که تماس در حال زنگ خوردن برای صف است یا مستقیم ایشان را گرفته اند.
دوم : اگر تماس از طریق صف منتقل شود . گزینه انتظار وجود دارد و تعداد نفرات داخل صف برای ایشان گفته می شود ولی در صورت تماس مستقیم و در صورت مشغول بودن خط نفر پشتیبان گزینه اشغال برای تماس گیرنده پخش می شود. آیا امکانی در ایزابل هست که مانند صف برای فرد تماس گیرنده هم انتظار باشد؟
ممنون