سلام خدمت متخصصین گرامی
ما برای داخلی هامون pickup group و call group تعریف کردیم همچنین داخلی ها follow me همدیگر هست .
حالا یه نکته که توی گزارش گیری تایم مکالمه پیش میاد اینه که
اگر شخصی به فلان داخای زنگ بزنه و اون داخلی جواب نده و به صورت اتومات بره رو شماره بعدی که در لیست follow me قرار داره و اون شماره جواب بده در این صورت مدت زمان تایم مکالمه هم برای آن شماره و هم برای شماره ای که پاشخ نداده محسوب میشه و این خطا محسوب میشه .
همچنین وقنی یه سری شماره بتوانند پشت خطی همدیگه رو با دستور *8# بگیرند در این حالت نیز برای هردو تایم مکالمه منظور میگردد با اینکه شماره اولی پاسخ نداده و شماره بعدی با این کد دستوری تماس را به خط خود منتقل کرده و پاسخ داده.
با توجه به اینکه در شرکت ما تایم مکالمه معیار ارزیابی کارکنان است لطفا راهنمایی کنید چگونه این خطا رو از بین ببریم