با سلام و احترام
برای این موضوع باید از inbundroute بر اساس cid مشخص در ایزابل issabel کمک بگیرید.
یک inbound بر ساسا شماره مشتری ویژه سیستم تلفنی خود بسازید و مستقیم به کارشناس هدایت کنید.
چند نکته وجود دارد
برای ساخت inbound حتما باید کالر آی دی رادقیق وارد کنید که توصیه می کنم از ماژول اصلاح کالر آی در رایگان ویپ ایران کمک بگیرید.
https://github.com/voipiran/IssabelCalleridFormatter
اگر تعداد این مشتریان خاص زیاد شد باید برنامه نویسی کنید که پس از حضور در دوره استریسک پیشرفته این کار برای شما خیلی آسان خواهد شد.
با سپاس
https://voipiran.io/academy/asterisk-advanced/