سلام
من یه سرور ویپ و یه سانترال پاناسونیک دارم . سرور ویپ من با یک دستگاه Cisco 2811 که 8 تا ماژول E1 داره ترانک شده . دو تا از پورت های E1 به عنوان ورودی خط E1 استغاده شده و یکی دیگه از اونها به عنوان ترانک E1 به یک دستگاه پاناسونیک TDA600 وصلله
ارتباط من به طور کلی بدون مشکل انجام میشه فقط مشکلی که داریم اینه که بعضی وقتها وقتی از ویپ پاناسونیک رو میگیریم روی تلفن خطای 503 میده و نمیشه پاناسونیگ رو گرفت اگه همون موقع یه داخلی ویپ رو بگیریم و قطع کنیم و دوباره با پاناسونیک تماس بگیریم مشکل حل میشه
تصور من اینه که کانال SIP Trunk بین سیسکو و سرور استریسک مشکل میخوره . هر چند که در حالت کلی مشکلی نداریم و بالای 10 تماس همزمان هم داشتیم .
کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه که این مشکل از کجا میتونه باشه ؟
این هم لاگ استریسک و IP 192.168.XXX.3 آیپی گیت وی سیسکو هست
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] pbx.c: Executing [304@from-internal:2] GotoIf("SIP/706-0008ae5c", "0?Out190") in new stack
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] pbx.c: Executing [304@from-internal:3] Dial("SIP/706-0008ae5c", "SIP/304@192.168.XXX.3,45") in new stack
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] netsock2.c: Using SIP VIDEO CoS mark 6
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] netsock2.c: Using SIP RTP CoS mark 5
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] app_dial.c: Called SIP/304@192.168.XXX.3
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[2563][C-000c595c] chan_sip.c: Got SIP response 503 "Service Unavailable" back from 192.168.XXX.3:5060
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] app_dial.c: SIP/192.168.XXX.3-0008ae5d is circuit-busy
[2019-12-16 12:55:16] VERBOSE[11830][C-000c595c] app_dial.c: Everyone is busy/congested at this time (1:0/1/0)