سلام
ویپ شرکت ما بر روی ایزابل و از طریق خط سیپ شرکت شاتل راه اندازی شده.
حالا گاهی اوقات موقع تماس با بعضی از شماره ها ، صدای طرف مقابل رو بصورت بریده بریده می شنویم.
مثلا موقع تماس با تلفن گویای شاتل (91000000) معمولا صدا رو بصورت قطع و وصل میشنویم.
گاهی اوقات هم اگه تماس رو قطع کنیم و مجدد تماس بگیریم، این بریدگی صدا کمتر میشه یا کاملا از بین میره.
با خود شاتل هم تماس گرفتم و گفتن که مشکلی روی خط مون مشاهده نمیکنن و احتمالا مشکل داخلی هست.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین که چه مواردی رو باید بررسی کنم.
لازم به ذکره که از سافت فون MicroSIP برای تماس استفاده میکنیم.