Keivankmd سلام ایزابل 2020 روی استریسک 16 دارم IVR ساختم و گذاشتم روی inbound مشکل اینجاست تماس که میگیرم بعد ۳ثانیه میگه👇 -- Executing [t@ivr-3:3] Set("SIP/to TCI-00000206", "IVR_MSG=no-valid-responce-pls-try-again") in new stack تصویر تنظیمات IVR👇 https://drive.google.com/file/d/1GAD05eSMSfOEte2Qy-g4D6qBaZEfFIqR/view?usp=drivesdk
HamedKouhfallah Keivankmd سلام ivr شما مشکلی ندارد از لحاظ کانفیگ آیا فایل صوتی پخش می شود؟ اگر نه قطعا مشکل فایل صوتی دارید و به timeout بر می خورید فایل تا تعوض کنید