zamani
اینکه کلا تماس وارد نشود می تواند مشکل route نویسی از شما شما باشد، اما اینکه از هر چند تماس یکی وارد نشود این احتمال هم وجود دارد که از سمت مخابرات باشد.
به هر حال باید از سمت مخابرات بحث کیفیت پهنای باند شما بررسی شود
تنها چیزی که ممکن است به صورت اتفاقی خوب یا بد بشود بحث پهنای باند و کیفیت آن است که ممکن است دائما تغییر بکند، حالا یا بواسطه استفاده یا نویز روی خط مسی
اول با مخابرات تماس بگیرید بگویید کیفیت خط را بررسی کنند
دوم نهایتا یک خط مسی دیگر معرفی کنید که روی آن به شما سرویس بدهند، این احتمال که خط حال حاضر دارای نویز باشد زیاد است.
توصیه من این است که اگر ویپ کار هستید حتما دوره مهندسی ویپ voipiran.io را شرکت کنید چون در آن نحوه کار با کنسول و خواندن لاگ ها را نیز می آموزید و این طور مواقع می تواند کمک کند