سلام. یک گتوی گرنداستریم 8 پورت داریم که گتوی اولمون هست اگر دایال پترن مچ نباشه باهاش میره روی یه تنور AXT2400 و با دایال پترن دیگه ای که توی outbound route تعریف شده شماره گیری انجام میشه.
سیستم از صبح داشته کار می کرده بعد یهو با این پیغام مواجه شدیم "شماره مورد نظر شما مسدود می باشد لطفا مجددا شماره گیری نفرمایید"
هر شماره ای می گیریم این مشکل رو داره. با پترن تنور شماره گیری می کنیم همین رو میگه. خطوط گرند استریم رو تفکیک کردیم و فقط با بکی از خطوطش این خطا رو نمی ده و تماس می گیره ولی با بقیه خطوطش همین خطا رو میده.
گتوی ها رو که خاموش و روشن سخت افزاری کردیم(نرم افزاری نمی شدند) چند تا تماس درست بوده و دوباره به همین مشکل خورده.
چند روز پیش هم ایزابل رو آپدیت کردم به 2020
توی لاگ تنور هم نشون میده که شماره درست به تنور رسیده