با سلام
ماز از voiz استفاده میکنیم. ما پیغامگیر صوتی و همچنین انتظار پشت خط را بر روی تماسها فعال کرده ایم. مشکلی که وجود دارد این است که اگر فرد مقصد مشغول صحبت باشد، تماس گیرنده پس از مدت کوتاهی به سیستم پیامگیر هدایت میشود (حدود 2 زنگ)
خواسته ما این است که تماس گیرنده، بتواند منتظر بماند تا مکالمه فرد مقصد تمام شود و پاسخگوی او باشد. البته بتواند هر زمانی در حین انتظار هم که تمایل داشت پیغام بگذارد و یا به منوی قبلی باز گردد.
یا اینکه حداقل مدت انتظار بیشتر باشد مثلا 10 زنگ منتظر بماند تا اینکه به پیغامگیر ارجاع شود. خیلی از مشتریان ما پیغام نمی گذارند و تماس را قطع میکنند.