سلام مجدد.
من به زمان انتظار صف کاری ندارم. می خوام وقتی تماس پاسخ داده شد (یعنی برای تماس ورودی)، بعد از 5 دقیقه به صورت خودکار تماس قطع بشه. این کار رو واسه تماس خروجی یک داخلی میشه انجام داد ( Asterisk Dial Options ) ولی واسه تماس ورودی ظاهرا باید کد بزنیم. که اونم باز انجام دادم
(exten => 118,1,Set(TIMEOUT(absolute)=300
()exten => 118,2,Answer()
(exten => 118,3,Dial(SIP/118
()exten => 118,4,Hangup
این رو برای یه داخلی مثلا 118 تنظیم کردم و کار کرد.
ولی حالا مشکل من اینه که وقتی داخلی 118 رو جز member صف میذارم با پارامتر Agent Timeout صف conflict میده.
ببخشید طولانی شد.
😐